Sneaky peacock


Trying to fight the urge for all black outfits but I just can’t help myself. I even dug out my skull-adorned tights…

Προσπαθώ να αντισταθώ στα μαύρα ρούχα αλλά δυσκολεύομαι… Μέχρι και το καλσόν με τις νεκροκεφαλές μου ξέθαψα… 


Here I am all relaxed and carefree oblivious to what went on behind me… When the man said “Babe, don’t move… Stand still and don’t freak out” I pictured a giant cockroach on my head… Luckilly for me, I just had a peacock on my back…

Κι εκεί που καθόμουν άνετη και χαλαρή ακούω την κλασσική ατάκα… “Κάτσε λίγο ακίνητη και μη φρικάρεις”. Αυτό σημαίνει το εξής : κάτι έχεις πάνω σου και δεν είναι φυλλαράκι από τα δέντρα… Το πρώτο που ήρθε στο μυαλό μου ήταν η εικόνα μιας τεράστιας κατσαρίδας να χορεύει πάνω στο κεφάλι μου… Ευτυχώς για μένα (και για τους διερχόμενους περαστικούς) ήταν απλά ένα παγώνι από πίσω μου… 


I must have made quite an impression because it kept following me wherever I went. I sat on the left and so did he/she. Moved to the right and here it was… Such a cute, gorgeous bird!

Πρέπει να του έκανα τρομερή εντύπωση γιατί όση ώρα ήμουν εκεί πήγαινε όπου πήγαινα… Αριστερά εγώ, αριστερά κι αυτό. Δεξιά εγώ, δεξιά κι αυτό… Ήταν τόσο γλυκό το κουκλί μου! Φανταστικά χρώματα παρά τα χρονάκια του… από κοντά ήταν ακόμα πιο έντονα! 

 


Hey birdy, smile for the cam… No, not hide… Clearly not interested in a photo op! Have a fun day!

Δυστυχώς δεν ενδιαφερόταν να βγει φωτογραφία μαζί μου… Ίσως την επόμενη φορά! Να έχετε μια όμορφη μέρα! 

Tights : H&M
Combat boots : Tsakiris Mallas
Dress : Unknown
Sweater : Zara
Jacket : Sakis Rouvas x Sprider
Sunglasses : Ray Ban Wayfarer
Earrings : Vintage

3 responses to “Sneaky peacock

  1. Kai egw foraw poli mavro to xeimwna..diskolo na to apofigeis! Alla mou arese i xrwmatisti pinelia pou edwses me ta skoularikia!
    To pagwni teleio! poli omorfa ta atima!

Leave a Reply

