Mix your stripes


That’s a really special photo (the one above). I usually don’t smile when my picture is taken. I can’t. Whenever I am forced to do so, I look hideous. I call it the Victoria Beckham syndrome but without the bending waist posing thing…

Η παραπάνω φωτογραφία είναι μουσειακή… Πρέπει να την κορνιζάρω τουλάχιστον γιατί εγώ και τα φυσικά χαμόγελα στο φακό δεν πάμε μαζί… Όχι δεν είμαι δυσκοίλια απλά δεν το ‘χω… Όταν μου ζητάνε να χαμογελάσω απλά βγαίνω απαίσια… Γι’ αυτό το λόγο ακολουθώ το δρόμο που χάραξε η Βικτόρια Μπέκαμ! 


I admire all these girls who look absolutely stunning when smiling for pictures. I couldn’t even smile for one of my closest friend’s wedding pics. I can assure you the photographer was really displeased. I managed to ruin all the group shots by looking miserable while trying my best “teeth showing” smile and, of course, failing miserably.

Θαυμάζω όλα τα κορίτσια που τους βγαίνει φυσικά και το αποτέλεσμα είναι τύπου χολιγουντιανής πρεμιέρας… Ακόμα και στις φωτογραφίες του γάμου της κολλητής μου δεν τα κατάφερα. Είχα εκνευρίσει τόσο πολύ το φωτογράφο που του κατέστρεφα τα ομαδικά πλάνα… 


I only look good in “planned photos” when I’m a bit tipsy… You know, a couple of shots and I’m the smiliest person in the world… This was not the case here… It was probably something like “Hey Girl, You ‘ve torn down the yellow wallpaper of my soul”. No, wait… that’s the feminist Ryan Gosling.

Οι μόνες φορές που βγαίνω συμπαθητική σε τέτοιου είδους ενσταντανέ είναι όταν έχω πιει κανα-δυο σφηνάκια. Εκεί να δεις χαμόγελο… Τρέμε Αλέξανδρε Πετρίδη! Στην εδώ απεικόνιση δεν είχα πιει αλλά προφανώς μου είπε κάποια χαριτωμενιά ο αγαπημένος μου και προφανώς έλιωσα… Ah, l’ amour! 


Have a sunny day!

Να έχετε μια λαμπερή μέρα! Ο καιρός είναι εξαίσιος! 

Shirt : Polo Ralph Lauren
Shorts : Unknown
Wedges : Amy Gee
Necklace : H&M
Ring : The Muse and The Ladybug
Ipad case : Rachel by Rachel Roy
Sunglasses : Spitfire

5 responses to “Mix your stripes

  1. τελειο το mix του ριγε!! πολυ ομορφο το πουκαμισο
    κ γελασα με τα σχολια για το χαμογελο 😀
    φιλακιαααα

  2. Nomizw oti prwti fora vlepoume, oxi mono to xamogelo sou alla kai apeutheias to proswpo sou! Vevaia se katalavainw apolita, giati kai egw panw katw to idio kanw! 🙂
    Gelasa poli me to keimeno sou! xixi
    Latrevw to kolie pou foras edw!

Leave a Reply

