A little retro


Been feeling a little retro lately… Must be the repercussions from that glorious blue moon the other day… Or September… Oh, well… I’ll just put on my red-heeled shoes and dance the bluuuues…

Περνάω μια ρετροφάση… Αυτό το μαγικό μπλε φεγγάρι που είδαμε τις προάλλες πρέπει να φταίει… καλά, μπορεί και η γλυκιά μελαγχολία του Σεπτεμβρίου… 


Every September I make resolutions. Yeah, I’m an early planner… My first one was to exercise “more”… I really tried to avoid it but I already ordered a pair of running shoes… Motivation is everything!

Κάθε Σεπτέμβριο παίρνω αποφάσεις σχετικά με το πώς θα κινηθώ τη νέα σχολική χρονιά… Η πρώτη απόφαση ήταν να ξεκινήσω να αθλούμαι… πολύ θα ήθελα να πω “περισσότερο” αλλά πέρα από κάτι περιπάτους και σποραδικές επισκέψεις σε γυμναστήρια δεν έχω κάτι άλλο στο βιογραφικό μου… Προσπάθησα να το αποφύγω αλλά ήδη παρήγγειλα ένα χαριτωμένο ζευγάρι αθλητικά παπούτσια… 


Walking (balancing to be precise) in heels is supposedly not an exercise so I’ve decided to take up running. Won’t be doing that in heels though it would be a fun sight to see… not! Actually, I’ve never attempted to run before for the sake of my health – except when my brother chased me around the house with dead bugs in his hands (such a prankster that little f*).

Το περπάτημα πάνω σε 10ποντα (ενίοτε και 12ποντα) υποτίθεται πως δεν είναι “σοβαρή” άσκηση οπότε είπα να ξεκινήσω το τρέξιμο. Για την ακρίβεια δεν θυμάμαι να έχω τρέξει ποτέ “σοβαρά” πέρα από τότε που με κυνηγούσε ο γλυκός μου αδερφούλης με ψόφια ζουζούνια (είπαμε είναι πολύ γλυκός…)


In order to stick to my resolution, I began doing three sets of abdominal exercises. Every morning. Before breakfast. Told you I was committed! For now at least…

Για να μείνω πιστή στην απόφασή μου, ξεκίνησα να κάνω 3 σετ ασκήσεων για κοιλιακούς. Κάθε πρωί, πριν πάρω το πρωινό μου. Μιλάμε για θέληση όχι αστεία (προς το παρόν…)


I’m leaving you with a pose I dubbed “determination”. It’s ok to laugh – I do so everytime I look at this pic!
Have a fun day!

Κλείνω με μια πόζα “απόλυτης απόφασης και επιτυχίας”. Γέλα ελεύθερα, γι’ αυτό την έβαλα! 
Καλημέρα! 

Dress : Unknown brand (gifted)
Shoes : Zara
Pouch : YSL
Sunglasses : Ray Ban Wayfarer
Earrings : Vintage
Rings : Vintage
Bangles : H&M

6 responses to “A little retro

  1. Θεά…πάρε βρε ένα ποδήλατο!Είναι εκπληκτική και ευχάριστη άσκηση! Και κάνε pilates…Όλα τα λεφτά!

    • αχ Γλαύκη μου καλό το Pilates αλλά εδώ δεν έχουμε κάτι σοβαρό… άσε που το τρέξιμο μου έρχεται και απείρως πιο οικονομικό…

  2. Love your resolution in terms of exercise. I wish I could only emulate your noble deed 🙂 In terms of your look I truly admire your 50’s chic style and heels

  3. Xixi…foveri i teleutaia poza! Kali epitixia sou euxomai sto xekinima auto! Na dw kai egw pote tha to parw sovara apofasi, mazi me ti diaita pou prepei episis na kanw…
    Teleio to retro style! Sou paei poli!

  4. τρελαίνομαι για καρό φουστανάκια! όσο για γυμναστική, καλά κάνεις. εγώ δε τα κατάφερα ποτέ…

Leave a Reply

